BinningenPengubah utama kilang kuasaIsyarat pelepasan

  • masa pelepasan:2024-02-15 17:54:18
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:399
  • Penerangan pantas:

    Binningen,Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polime

Kandungan artikel

Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

BinningenPembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus, ular kucing dan burung,BinningenHarga pengubah kuasa: 1000KVA, yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa, dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun, penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.


BinningenPengubah utama kilang kuasaIsyarat pelepasan



Manufacturing process and steps of dry-type transformer

Pembuat pengubah mengatakan pada tahap ini pasar pengubah penyimpanan tenaga China adalah relatif terbelah, ditambah dengan keterangan faktor seperti ambang rendah di lapangan, syarikat yang tidak sama, kekurangan penilaian dan spesifikasi, yang menyebabkan pemasaran perlahan pengubah penyimpanan tenaga.

Lepaskan skru inti

asalLupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.


BinningenPengubah utama kilang kuasaIsyarat pelepasan



Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa,BinningenApa komponen pengubah yang tenggelam minyak, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Jabatan KualitiCora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Perubah telinga pemeriksaan

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah,BinningenQuotasi untuk pengubah tenggelam minyak, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

BinningenKapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

BinningenMaklumat produk lain
  • Guangzhou315 harga pengubah jenis keringApakah syarat asas untuk pembuatan

    Guangzhou315 harga pengubah jenis keringApakah syarat asas untuk pembuatan

  • Bandar ShenzhenAdakah ada minyak dalam pengubah jenis keringL

    Bandar ShenzhenAdakah ada minyak dalam pengubah jenis keringL

  • WuhanAdakah pengubah jenis kering mempunyai peminatMudah dan cekap

    WuhanAdakah pengubah jenis kering mempunyai peminatMudah dan cekap

  • Bandar DongguanAdakah pengubah jenis kering pengubah kotakkeperluan standard

    Bandar DongguanAdakah pengubah jenis kering pengubah kotakkeperluan standard

  • ChongoyapeAdakah terdapat pengubah dalam bilik distribusiPengenalan langkah perlindungan

    ChongoyapeAdakah terdapat pengubah dalam bilik distribusiPengenalan langkah perlindungan

  • ChengduAmbient temperature requirements for dry-type transformerSpesifikasi operasi harian

    ChengduAmbient temperature requirements for dry-type transformerSpesifikasi operasi harian

  • AlessandriaLift hidraulik 20 meterProsedur kawalan rekod kualiti

    AlessandriaLift hidraulik 20 meterProsedur kawalan rekod kualiti

  • AlessandriaVehicle boarding bridgeCara memilih peralatan

    AlessandriaVehicle boarding bridgeCara memilih peralatan

  • segera:Peringatan: Maklumat BinningenPengubah utama kilang kuasaIsyarat pelepasan memberi anda BinningenPengubah utama kilang kuasaIsyarat pelepasan oleh syarikat kami, perkhidmatan BinningenPengubah utama kilang kuasaIsyarat pelepasan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BinningenPengubah utama kilang kuasaIsyarat pelepasan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BinningenPengubah utama kilang kuasaIsyarat pelepasan. BinningenPengubah utama kilang kuasaIsyarat pelepasan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BinningenPengubah utama kilang kuasaIsyarat pelepasan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!